آژانس دیجیتال ریوما مارکتینگ
ریوما مارکتینگ

آژانس دیجیتال ریوما مارکتینگ

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی ، ایجاد یک وب سایت با صفحات مختلف نظیر صفحه اصلی، محصولات، خدمات، تماس با ما و درباره ما است که هویت و اطلاعات برند شما را به خوبی منعکس می کند. کاربران با ورود به سایت شما، اطلاعات کاملی را در ارتباط با نحوه فعالیت شما به دست می آورند و برای همکاری با برند شماف راحت تر تصمیم می گیرند. سایت شرکتی که طراحی منحصر به فردی دارد، در جذب مشتریان نیز موفق عمل میکند و افراد را متقاعد میسازد که شما تیمی قوی و حرفه ای برای همکاری با آن ها هستید. در این صفحه دلایلی را با یکدیگر بررسی می کنیم که به شما خواهد گفت چرا کسب و کار شما برای رشد کردن، به یک وبسایت واکنشگرا و زیبا نیاز دارد. ریوما مارکتینگ با داشتن تجربه­ای چندین ساله طراحی سایت شرکتی را بهبهترین نحو ارائه می­ دهد.

مشاهدات حاکی از آن است که اغلب کسب و کارها تا کنون فکری برای راه اندازی بخش اینترنتی بیزنس‌شان کرده اند و درآمدهای نجومی از فروش محصولات و ارائه خدمات خود در بستر اینترنت کسب می کنند. بنابراین زمانی که شما در مقابل فروش اینترنتی و راه اندازی وبسایت شرکتی خود مقاومت کنید، تنها به ضرر خود کار کرده اید.  طراحی سایت کمک می کند تا شغل و کسب وکار شما جهانی شود. افراد با یک سرچ ساده می توانند به خدمات شرکت شما دسترسی پیدا کنند و برای استفاده از امکانات شما حتما لازم به حضور فیزیکی نیست. اهمیت طراحی سایت شرکتی به قدری زیاد است که امروزه مدیران مشاغل زیادی به این سمت گرایش می یابند. به همین دلیل برای طراحی سایت شرکتی خود باید یک آژانس دیجیتالی موفق در این زمینه را انتخاب کنید تا بتواند وبسایت شما را در صف اول موتورهای جستجو گر مانند گوگل قرار دهد. ریومات مارکتینگ با تجربه چندین ساله و کارشناسان امر می تواند در طراحی سایت شرکتی یاری رسان شما باشد.

طراحی سایت شرکتی - ریوما مارکتینگ

اگر برای طراحی سایت نیاز به مشاوره رایگان تیم ریوما مارکتینگ دارید، کافیست فرم زیر را پر کنید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

بدون صفر وارد کنید

مزایای طراحی سایت شرکتی

 برای تقویت کسب و کارتان در اینترنت بهتر است که از طراحی سایت شرکتی بهره ببرید و درکوتاه ترین زمان شاهد رشد شرمکتتان باشید. اگر در مورد طراحی سایت شرکتی خود تردید دارید، کافیست نگاهی به مزایای زیر بیندازید :

  1. رشد کسب و کار

وقتی یک شرکت تازه تاسیس قصد دارد تا جایگاهی قوی از مشتریان وفادار خود ایجاد کند، باید رضایت جمع کثیری از افراد را به صورت همزمان به دست آورد. پیش از این، جذب افراد با روش های مختلفی نظیر بازاریابی حضوری و یا بازاریابی تلفنی ممکن بود؛ اما هم اکنون بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ، به شما این امکان را می دهد تا با ساخت شرکت آنلاین خود، مشتریان زیادی را در سراسر کشور (و یا حتی دنیا) جذب کنید و با ارائه خدمات از آن ها مشتریانی وفادار بسازید. شما می توانید برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای منحصر به فرد کسب و کارتان، یک سایت شرکتی طراحی کنید و با ارائه رزومه تک تک کارکنان خود، میزان تخصص و حرفه ای بودنتان را به سمع و نظر مشتریان برسانید. ضمن اینکه حضور آنلاین کسب و کارتان در بستر اینترنت، می‌تواند سبب ایجاد پیوند مستحکم شما با سایر برندهای مطرح و به دست آوردن موفقیت ‌های مالی و تجاری در عرصه های بین المللی شود. هنگامی که شما وب سایت ندارید، مردم سؤالاتی را مطرح می کنند تا از میزان مشروعیت شما به عنوان یک برند فعال آگاه شوند. یک وب سایت با طراحی خوب می تواند اولین تصور عالی را از شرکت شما ایجاد کند؛ همچنین در مورد چشم انداز کسب و کار شما به مردم بگوید و اعتبار سازمان را افزایش دهد.

  1. ایجاد تصویری لوکس و ایده آل از برند شما

اولین برداشت بسیار مهم است. چرا که تصویر آن برای همیشه در ذهن مخاطب میماند. به همین دلیل بوده که وقتی به فکر افتتاح یک تجارت جدید هستید. نباید اهمیت طراحی سایت شرکتی را دست کم بگیرید. شاید افراد زیادی شرایط حضور در فروشگاه شما را نداشته باشند، اما هر کسی که به اینترنت دسترسی دارد، قادر است تا محیط کار آنلاین شما که همان وبسایت شما میباشد را ببیند؛ نظر بدهد و قضاوت کند. طراحی سایت یک هنر میباشد. با گزینه ها و امکانات بسیار، گاهی اوقات تصمیم گیری برای شروع کار دشوار است. مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشیم این است که وبسایت شما باید حدود فعالیت تجارت یا سازمان شما را منعکس کند و اولین برداشت را در ذهن کاربر به بهترین شکل ممکن ایجاد کند. اگر این کار را انجام دهد، مشتریان و مخاطبان هدف خود را به دست خواهید آورد.

 صرفه برای تبلیغ کسب و کارتان و ایجاد یک اثر ماندگار در بین مشتریانتان ارائه میدهد. ثبات تضمین میکند که مشتریان میتوانند اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی و به سرعت پیدا کنند. از این رو، تصاویر و رنگ ها در وبسایت، باید به دقت انتخاب و هماهنگ شود.

طراحی سایت شرکتی - riomamarketing

اگر برای طراحی سایت نیاز به مشاوره رایگان تیم ریوما مارکتینگ دارید، کافیست فرم زیر را پر کنید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

بدون صفر وارد کنید

  1. به بهینه سازی موتورهای جستجو کمک میکند

دست شما برای طراحی سایت شرکتی باز است. شما میتوانید سایت خود را به هر سبکی که میخواهید طراحی کنید و سپس آن را با قواعد موتورهای جستجو، بهینه سازی نمایید. وبسایت های ایجاد شده توسط طراحان وب حرفه ای، دارای ساختار کدنویسی قوی است و به گونه ای طراحی شده که بر اساس اصول و قواعد موتورهای جستجو بهینه شده باشد. این سایت با تمام مرورگرهای اصلی سازگار است و در همه دستگاه ها مانند موبایل، تبلت و دسکتاپ خوب به نظر میرسد. می توانید ویجت های مختلفی مانند وبلاگ، گالری عکس، ماشین حساب و غیره را نیز به وب سایت خود اضافه کنید تا وب سایت شما تعاملی تر و استفاده از آن آسان تر شود. اگرچه میتوانید خودتان طراحی سایت شرکتی را انجام دهید، اما ممکن است به دلیل عدم دانش کافی در این زمینه، موارد مهم و خاصی را از دست بدهید که بر عملکرد آن در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد. یک طراح وب با تجربه و حرفه ای اطمینان حاصل میکند که وبسایت باید با ویژگی های قانع کننده طراحی شود تا به شما در کسب رتبه بالا کمک کند. آنها میدانند که هر موتور جستجو چگونه کار می کند و چه عواملی بر رتبه وب سایت تأثیر میگذارد. بنابراین، همیشه با یک شرکت طراحی وب حرفه ای کار کنید که نیازهای شما را درک میکند و بهترین وب سایت سازگار با سئو را به شما ارائه میدهد.

  1. ارائه خدمات بهتر به مشتریان

تلاش شما برای جذب رضایت مخاطب در وبسایت شما منعکس میشود. هنگامی که یک وبسایت جذاب دارید، مشتریان به طور خودکار با شما و خدمات و محصولات تان ارتباط برقرار میکنند. ارائه خدمات سازنده و بی چشمداشت به کاربران سایت، آن ها را دعوت میکند تا دوباره و دوباره به وبسایت شما سر بزنند و از آن بازدید کنند. بنابراین ارائه خدمات 24 ساعته به مشتریان تان، به مثابه داشتن کارمندانی است که در هر ساعت از شبانه روز، با رویی خوش از مشتریان شما استقبال میکنند.

  1. در ایجاد حس اعتماد در مشتریان، قوی عمل میکند

یک وب سایت حرفه ای شرکتی، به بازدیدکنندگان شما علامت اعتماد میدهد. مردم به چشم انداز، خدمات و محصولات شما ایمان می آورند و با بررسی امکانات کم نظیری که از سوی بیزنس شما ارائه میشود، احساس خرسندی و رضایت میکنند. مخاطبان در سایت شما باقی می مانند زیرا شما با ظاهر و مهمان نوازی خود توجه آنها را جلب کرده اید. فردیت شما فرد را به دانستن بیشتر در مورد اعمال، دستاوردها و محصولات قابل اعتماد شما میکشاند. زمانی که بازدیدکنندگان زمان بیشتری را در وب سایت شما به عنوان یک شرکت صرف میکنند، فرصت بیشتری برای تبدیل کاربران به مشتریان بالقوه را دارید.

  1. افزایش ثبات کسب و کار

طراحی سایت شرکتی با طراحی یک بروشور ساده یکسان نیست. این کار چیزی بیش از جذاب کردن کسب و کار شما برای مخاطبان هدف میباشد. در واقع نتیجه مورد انتظار، جلب توجه مخاطب هدف شماست. یک طراحی خوب به افزایش ثبات سایت شما کمک میکند. طراحی سایت شرکتی یک راه مقرون به صرفه برای تبلیغ کسب و کارتان و ایجاد یک اثر ماندگار در بین مشتریانتان ارائه میدهد. ثبات تضمین میکند که مشتریان میتوانند اطلاعات مورد نظر خود را به راحتی و به سرعت پیدا کنند. از این رو، تصاویر و رنگ ها در وبسایت، باید به دقت انتخاب و هماهنگ شود.

  1. رقابت را کاهش میدهد

اگر طراحی سایت شرکتی شما با دقت انجام شود، به شما کمک میکند تا در بین رقبایتان، بهتر دیده شوید و رتبه های اول تا سوم گوگل را با دردسر کمتری به دست آورید. وقتی رقبایی دارید که خدمات مشابه شما را ارائه می‌دهند، طراحی یک سایت شرکتی ایده آل، به شما کمک میکند تا شانس بیشتری در جلب نظر مشتریان خود داشته باشید. این روزها همه به تکنولوژی آگاه هستند. مردم از موبایل و تبلت خود را در همه جا و در هر زمان، برای جستجو کردن در فضای اینترنت استفاده می کنند. بنابراین حضور آنلاین شما در بستر اینترنت، آن ها را به شما متصل نگه میدارد و دسترسی به خدماتتان را برایشان آسان تر میکند. بازدید غیرمستقیم از فروشگاه یا کسب و کار شما به آن ها ایده قوی تری در مورد اعتبار شما میدهد. جهان به سرعت در حال حرکت است، و همچنین تمایل مخاطبان به فناوری روز به روز در حال افزایش است. ناکامی در تحت تاثیر قرار دادن بازدیدکنندگان ممکن است شما را به عقب براند و کسب و کار شما را خراب کند. با توجه به حقایق بالا میتوانید تحلیل کنید که طراحی سایت شرکتی نه تنها به ظاهر بلکه به راحتی نیز مربوط می شود. چرا که یک راه آسان برای نمایش محصولات یا خدمات شما است که باعث جذب مشتری و افزایش رضایت مشتری میشود. پس به شما امکان میدهد پتانسیل کسب و کار خود را در اینترنت تقویت کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوما یک شرکت مشهور و شناخته شده است که با خدمات عالی طراحی وب سایت به شرکت های مختلف در سراسر ایران برای دستیابی به موفقیت های بیشتر کمک کرده است. وب سایت ها چهره یک شرکت هستند و ظاهری خوش سلیقه به شما کمک میکند توجه بیشتری را جلب کنید. برای موفقیت در مسابقه و تبدیل شدن به یک رهبر بازار با مشاوران ریوما تماس بگیرید.

هزینه طراحی سایت شرکتی

هزینه طراحی سایت شرکتی بنا بر خواسته مشتری و نیاز یک سایت متفاوت است. به طور کلی نمی توان یک قیمت ثابت را برای طراحی سایت شرکتی در نظر گرفت. اما ریوما مارکتینگ تمام چالش های شما را دراین زمینه برطرف می کند. با تماس بامشاوران ریوما می توانید از قیمت های باور نکردنی طراحی سایت شرکتی این مجموعه مطلع شوید. یعنی شما با انتخاب تیم ریوما علاوه برداشتن سایت رتبه اول در گوگل و سئو شده، به کمترین هزینه صاحب بهترین نوع درآمد و سرمایه گذاری خواهید شد.

طراحی سایت شرکتی با وردپرس

طراحی سایت شرکتی هم باوردپرس و هم باکدنویسی قابل انجام است. اما کار با وردپرس راحت تراست و معمولا افرادی که به تازگی اقدام به راه اندازی سایت کرده اند، وردپرس را برای اینکار مناسب تر می دانند. همچنین لازم به ذکر است که وردپرس دارای قالب های آماده با طرح های مختلف است و درصورت نظر مشتری می توان از آن استفاده کرد.  همچنین قالب هایی را هم به صورت سفارشی شده می توان طراحی کرد که بنا به نظر مشتریان ریوما مارکتینگ طرح و ظاهر متفاوتی دارند.

اگر برای طراحی سایت نیاز به مشاوره رایگان تیم ریوما مارکتینگ دارید، کافیست فرم زیر را پر کنید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

بدون صفر وارد کنید