آژانس دیجیتال ریوما مارکتینگ
ریوما مارکتینگ

آژانس دیجیتال ریوما مارکتینگ

طراحی سایت فروشگاهی

در دوره ای از زمان به سر میبریم، که همه چیز با سرعت نور اتفاق می افتد. پس در زمانه پر سرعت امروز، تعجبی ندارد که فناوری نیز با سرعت بی ‌سابقه ‌ای در حال پیشرفت و بروز‌رسانی است. برای همگام سازی سرعت خود با فناوری پررونق فعلی، مهم است که خدمات و محصولات خود را با شیوه های جدید ارائه کنیم. همچنین این محصولات و خدمات را باید در بسترهایی به جز فروشگاه های فیزیکی با مخاطبان خود به اشتراک بگذاریم تا مشتریان بیشتری جذب کنیم. طراحی سایت فروشگاهی گامی در این زمینه است تا به بهبود کسبو کار شما کمک کند و رونق بخش درآمد شما باشد.

طراحی سایت فروشگاهی - ریوما مارکتینگ

اگر برای طراحی سایت نیاز به مشاوره رایگان تیم ریوما مارکتینگ دارید، کافیست فرم زیر را پر کنید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

بدون صفر وارد کنید

!!! ___ به صفحه طراحی سایت در اندیشه مراجعه کرده اید؟ ___ !!!

 

طراحی سایت فروشگاهی و مزایای آن

 زندگی در عصر تکنولوژی، ما را به سمت و سوی پیشرفته شدن سوق میدهد و مخاطبان از ایده ها و دیدگاه های جدید استقبال میکنند. بنابراین طراحی سایت فروشگاهی ، امن ترین و صحیح ترین روش برای راه اندازی بخش فروش اینترنتی کار شماست که امروزه اهمیت آن بیش از پیش، بر همگان نمایان شده است. بسیاری از کسب و کارهایی که فعالیت خود را در بستر شبکه های اجتماعی آغاز کردند، پس از فیلترینگ آن ها با ضررهای قابل توجهی مواجه شدند که بسیاری از آن ها قابل برگشت نبود. بنابراین وقت آن رسیده تا راهکاری جدید برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود در پیش بگیرید و مطالعه کافی بر روی طراحی سایت فروشگاهی و مزایای آن داشته باشید. همچنین اگر در حال حاضر یک فروشگاه اینترنتی دارید، باید با ایجاد تغییراتی در طراحی سایت، چهره ای جدید به آن ببخشید. به عنوان یک مدیر بیزنس در دنیای امروزی میدانید که نیاز روز این است که بهترین و آسان ترین خدمات را در بستر اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید. آژانس دیجیتال ریوما مارکتینگ در کنار شماست تا با طراحی سایت فروشگاهی تمام محدودیت های زمانی و مکانی را برداشته تا در هر موقعیتی مشتریان بتوانند از سایت فروشگاهی شما خرید کنند.

از آنجایی که آنلاین شدن شانس بسیار بیشتری را برای دستیابی به مشتریان جهانی به ارمغان می آورد. اغلب بیزنس ها، به دنبال طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود هستند. طراحی وبسایتی کارآمد که تجربه کاربری ساده ای دارد و انجام تراکنش ایمن در آن قابل انجام است، میتواند به راحتی توجه مشتریان بالقوه را به خود جلب کند. موفقیت یک بیزنس در زمان معاصر، پاسخ سریع به روندهای متغیر بازار را میطلبد. همچنین داشتن رقم های فروش بالا، در گرو جلب رضایت مشتریان و در دسترس بودن همه جانبه از این رو، شما نیاز به طراحی سایت فروشگاهی هوشمندی دارید که به راحتی، قادر به برطرف نمودن نیازها و سوالات کاربران باشد. همانطور که مشتری وارد فروشگاه شما میشود و فروشندگان شما به سوالات او پاسخ میدهند و راهنمایی اش میکنند، محتوای سایت فروشگاهی شما نیز به حدی باید کامل باشد تا کاربرانی که وارد سایت میشوند، بتوانند راجع به محصولات و خدمات شما اطلاعات کافی به دست آورند.

طراحی سایت به خصوص برای صاحبان مشاغل فروشگاهی یک امرواجب است. بعد از شیوع بیماری کرونا و عبور و مرور کم مردم به فروشگاه ها اهمیت سایت های فروشگاهی بیشتر شد. چندین مورد از مزایای سایت های فروشگاهی به شرح زیر است:

مزایای دیگر سایت های فروشگاهی:

ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی موفق

اگر میخواهید ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی موفق را بدانید، باید معیارهای زیر در مورد آن صدق کند :

طراحی سایت فروشگاهی - riomamarketing

اگر برای طراحی سایت نیاز به مشاوره رایگان تیم ریوما مارکتینگ دارید، کافیست فرم زیر را پر کنید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

بدون صفر وارد کنید

شما میتوانید وبسایت فروشگاهی خود را متناسب با نیازها و اهداف تجاری خود طراحی کنید. یک سایت خوب و سازمان یافته میتواند سود بیشتری را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد. در زیر برخی از مزایای برتری که مطمئناً میتوانید با طراحی سایت فروشگاهی کاربرپسند و بهینه شده تجربه کنید آورده شده است :

1.     افزایش اعتبار سایت و جلب اعتماد مشتری

فروشگاه اینترنتی شما، محل کسب و کار شماست و بهتر است به شکلی طراحی شود تا توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب نماید. سایت ‌های فروشگاهی پر بازدید واکنشگرا هستند و طراحی فوق العاده ای دارند. این سایت ها به سرعت لود میشوند و خدمات خود را به سریع ترین شکل ممکن ارائه میدهند. بنابراین بایستی وبسایت خود را با هدف ارائه خدمات کارآمد طراحی کنید.

2.     دسترسی آسان

برخلاف فروشگاه‌ های خرده ‌فروشی، دسترسی به سایت فروشگاهی شما از هر جایی امکان پذیر است و این گزینه میتواند برتری شما نسبت به سایر رقبا باشد. فروشگاه اینترنتی که به خوبی سازماندهی شده باشد، میتواند به راحتی ترافیک جذب کند و در بین مشتریان علاقه مند به خدمات و محصولات محبوب شود. سایت های فروشگاهی که طراحی آن ها به خوبی برنامه ریزی شده و هوشمندانه است، پایگاهی قوی از مشتریان وفادار را ایجاد میکند و فروش شما را بهبود میبخشد.

3.     فروش جهانی

یکی دیگر از مزایای طراحی سایت فروشگاهی، دستیابی به مشتریان مختلف در جای جای جهان است. در واقع طراحی وبسایت فروشگاهی، غلبه بر موانع جغرافیایی است. از آنجایی که خدمات شما به صورت آنلاین در دسترس است، بنابراین مشتریان خارج از کشور شما میتوانند به راحتی برای خدمات مورد نیاز به شما متصل شوند. بنابراین میزان فروش محصول با توجه به وجود آن در یک پلتفرم جهانی که دسترسی به آن آسان است، بهبود خواهد یافت.

4.     افزایش فروش و خدمات 24 ساعته

کسب و کارهای آنلاین عملکرد بهتری نسبت به کسب و کارهای سنتی دارند؛ چرا که 24 ساعته در دسترس مشتریان هستند. مشتریان شما میتوانند هر زمانی از شبانه روز وارد فروشگاه شما بشوند و خرید خود را انجام دهند.

5.     دید بهتر در موتورهای جستجو

اگر سایت شما به صورت سفارشی طراحی شده است و آماده مقابله با چالش های بازار آنلاین است، باید سئوی آن بهینه شود تا سایت بتواند در موتورهای جستجو تقویت شود و این باعث افزایش دید سایت میشود. راهکارهای بازاریابی آنلاین دقیقا با تولید ترافیک مرتبط میباشد و از این رو ضروری است که وبسایت تجارت الکترونیک شما به درستی طراحی شده باشد که مستقیماً بر ترافیک و نرخ تبدیل تأثیر بگذارد. نتیجه اینکه بازار آنلاین در حال رونق است و برای بهبود رشد تجارت، طراحی یک سایت فروشگاهی هوشمند بسیار سودمند است. با داشتن یک وبسایت فروشگاهی، میتوانید در مدت زمان کوتاه تری مشتریان خود را به خرید کردن متقاعد کنید. اگر به دلایل بیشتری برای طراحی سایت فروشگاهی خود نیاز دارید، کارشناسان ما در بخش پشتیبانی آماده اند تا به سوالات شما پاسخ دهند و نقاط تاریک ذهن شمار را نسبت به این موضوع روشن کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوما مفتخر است تا با ارائه مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت فروشگاهی، به شما در روند رشد کسب و کارتان کمک کند.

هزینه طراحی سایت فروشگاهی

معمولا سایت های فروشگاهی مانند باسلام، دیجیکالا و… طرحی رنگارنگ دارند تا مشتری را درسایت ماندگار کنند. هزینه طراحی سایت فروشگاهی به صورت واضح معین نیست چرا که تحت عوامل مختلفی مانند نوع و سبک طراحی،  سئو و محتوای بارگذاریشده، دامنه، هاست و افزونه متغییر است. اما آژانس دیجیتالی ریوما مارکتینگ تمامی خدمات سایت های فروشگاهی از قبیل طراحی سایت فروشگاهی به بهترین شکل و با کمترین هزینه انجام میدهد. برای آگاهی از هزینه نوع سایت مدنظرتان می توانید بامشاوران ریوما مارکتینگ تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

دریافت مشاوره طراحی سایت شرکتی

 بازار آنلاین در حال رونق است و برای بهبود رشد تجارت، طراحی یک سایت فروشگاهی هوشمند بسیار سودمند است. با داشتن یک وبسایت فروشگاهی، میتوانید در مدت زمان کوتاه تری مشتریان خود را به خرید کردن متقاعد کنید. اگر به دلایل بیشتری برای طراحی سایت فروشگاهی خود نیاز دارید، کارشناسان ریوما در بخش پشتیبانی آماده اند تا به سوالات شما پاسخ دهند و نقاط تاریک ذهن شمار را نسبت به این موضوع روشن کنند. آژانس دیجیتال مارکتینگ ریوما مفتخر است تا با ارائه مشاوره رایگان در خصوص طراحی سایت فروشگاهی، به شما در روند رشد کسب و کارتان کمک کند.

اگر برای طراحی سایت نیاز به مشاوره رایگان تیم ریوما مارکتینگ دارید، کافیست فرم زیر را پر کنید

"*" قسمتهای مورد نیاز را نشان می دهد

بدون صفر وارد کنید